Subject: C-191/25
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]", <[email-masked]>, "Konkurentsiamet", "Kadri Lepikult"
Date: Fri, 11 Apr 2025 13:37:21 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/170
Kohtuasja number: C-191/25
Vastuse kuupäev: 25.04.2025
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: intresside tasumine; kartellikokkulepe; konkurentsiõiguse
rikkumine; konkurentsiõigusega seotud kahju hüvitamise nõue
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/104/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8111

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium